For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.
Retro avtomobillərin restavrasiyası. İncələmə

Retro avtomobillərin restavrasiyası. İncələmə

Retro avtomobillərinə çoxlarımızın həvəsi var, onlara hətta “oldtimer” adıda verilib. Həqiqətən onları görəndə sanki keçmişə qayıdırıq. Təəssüf ki, avtomobil uzun illər istifadə olduğundan metalın kimyəvi strukturu dəyişir, tədricən oksidləşib korroziyaya uğrayır və avtomobil yararsız hala düşür. Avtomobilə ikinci nəfəs vermək və zavod vəziyyətinə gətirmək üçün onu restavrasiya etmək lazımdır. Restavrasiya çox pul və vaxt aparan bir iş olduğu üçün bu məsələyə planlı şəkildə hazırlaşmaq lazımdır.

Bu bölmə retro avtomobillərinin bərpası mərhələlərini ətraflı izah edir:

  • Avtomobilin  və sökülməsi, köhnə boyanın çıxarılması, banın  təmizlənməsi
  • Banın yararsız hissələrini dəmir, aliminium, steklavatdan düzəlməsi/təmiri
  • Şassinin restavrasiyası
  • Boyama işləri
  • Avtomobilin bütün qovşaqlarının texniki təmiri
  • Mühərriki və sürətlər qutusunun əsaslı təmiri
  • Detalların xromunun bərpası
  • Salonun bərpası
  • Taxta örtüklərini işləmək
  • Yumşaq damın tikilişi və bərpası. Kabriolet mexanikasının təmiri
  • Elektrik kabellərinin təmiri
  • Test

1-ci mərhələ. Avtomobilin demontajı və sökülməsi, köhnə boyanın çıxarılması, banın  təmizlənməsi.

Restavrasiya avtomobilin salonunu, detallarını, banın hissələrini və hərəkət hissələrinin sökülməsindən başlayır. Bir sözlə desək, avtomobili bolta qədər sökmək, hissələrini sıralamaq gərəkdir

Avtomobil söküldükdən sonra ban və banın hissələri dəqiqliklə təmizlənməlidir. Təmizləmə prosesi boyanın  təmizlənməsi, dərinliklərdə yığılan toz torpaqdan və pasın çıxarılmasından ibarətdir. Təmizləmə işləri mexaniki, kimyəvi və əl ilə ola bilər.

Metalı ideal səthə çıxarmaq üçün qumlama etmək lazımdır. Qumlama – metalda olan boya, pas və digər maddələrdən təmizlənməsi və boyanın səthə daha sərt yapışmasını təmin etmək məqsədilə istifadə olunur. Yüksək təzyiqli hava vasitəsilə qumun səthin üzərinə çırpılması nəticəsində abraziv təmizləmə metodu sayılır.

Metalın korroziyaya qarşı tətbiq olunan prosesi “Katoforez” adlanılır. Katoforez – elektrolitik reaksiya əsasında bir kimyəvi prosesdir. Praktikada bu proses metal səthində xüsusi bir maddə düzəltməyə imkan verir ki, bu da bir qoruyucu rolunu oynayır. Metal hazırlanmasında bu yanaşma bir neçə dəfə korroziyaya qarşı müqavimətini artırmağa imkan verir.

Kataforez proseduru bir neçə mərhələdən ibarətdir:
1. Oksidləşdirici üzlükdən metalı təmizləmə
2. Metal səthini yuma
3. Metal aktivləşdirmə
4. Katoforez tutumuna batırma
5. Durulama
6. İstilik kamerasında qurulama

Bu texnologiya müasir avtomobil istehsalında istifadə olunur və onilliklər ərzində ətraf mühitin zərərli təsirlərindən etibarlı müdafiəni təmin edir.

2-ci mərhələ. Banın tapılmayan hissələrini dəmir, aliminium, steklavatdan düzəlməsi/təmiri

Çürüyən hissələr adətən tapılarsa, yenisi ilə əvəz olunur (bura aiddir: qanad, kapot, qaqaj, qapı və s.); əvəz oluna bilməyən çürük hissələr çıxarılır və metaldan hazırlanıb qaynaq aparatı ilə əvəz olunur. Tapılmayan radiator və borular arqon qaynağı ilə təmir olunur.

3-cü mərhələ. Şassinin restavrasiyası

Müasir avtomobillərin əksəriyyəti daşıyıcı bədən texnologiyasında hazırlanır. Ancaq çərçivə konstruksiyası “oldtimers” arasında geniş yayılmışdır və o zamanın konstruksiya inkişafının xüsusiyyətləri ilə bağlıdır. Mühərrik, sürətlər qutusu, aparan körpü, ötürücülər kimi bütün komponentləri bağlamaq çərçivədə baş verir, buna görə çərçivə konstruksiyasına xüsusi önəm vermək lazımdır.

Avtomobilin boyama texnologiyası 5 əsas mərhələyə bölünə bilər:

  1. Banın yuyulması
  2. Matovkasə, malalanması və cilalanması
  3. Astar vurulması və cilalanması
  4. Boyanması
  5. Cilalanması

Təchiz edilmiş havanın filtrasiyası, müasir boya-qurutma otağı və düzgün seçilmiş püskürtmə tapancası boyanın yaxşı oturmasını təmin edir. Eləcə də, boyanın axıntılarını və şaqrenin yaranmasına imkan vermir.

5-ci mərhələ. Avtomobilin bütün qovşaqlarının texniki təmiri

Avtomobilin restavrasiyasına başlayan zaman elə onun əyləc sisteminin, soyutma siteminin, hərəkət hissələrinin təmirinə başlamaq lazımdır. İlk baxışdan bu iş asan görsənə bilər, yalnız bu işə xüsusi önəm vermək gərəkdir. Mühərrik və sürətlər qutusunun təmirinə başlamazdan əvvəl əyləc sistemi mexanizminin yaxşı olmasına əmin olmalıyıq.

Retro avtomobillərin sükan və hərəkət hissələrinin yüksək keyfiyyətli təmir və bərpa işləri antik avtomobilin düzgün və dəqiq işindən tam zövq almağa imkan verəcək və ictimai yollarda gündəlik istifadənin vəzifəsi müəyyənləşdirildikdə yaxşı vasitə manevr və sürücülük təhlükəsizliyi təmin ediləcəkdir.

6-cı mərhələ. Mühərrik və sürətlər qutusunun əsaslı təmiri

Mühərriyin kapital təmiri – bütün komponentləri və bütün mühərrik mexanizmini zavoddan ayrıldığı vəziyyətə yaxın bir hala gətirildiyi bir təmir prosesidir.

8-ci mərhələ. Salonun bərpası

Salonun bərpası avtomobilin daxili hissələrinin yenilənməsini təmin edir: oturacaqların yayları, köpüyü, üzlüyü; yan panellər, qapılar üzlükləri, döşəmə örtükləri, dəri hissələr.

9-cu mərhələ. Taxta örtüklərini işlənilməsi

Taxta örtüklərin işlənilməsi – taxta döşəmələrin, balkaların, ön panelin və digər hissələrin təmiri və ya yenilənməsidir. Avtomobilin içərisində taxta çərçivə varsa, bərpası müvafiq ağac növlərindən hazırlanır: fıstıq, palıd v.s.

10-cu mərhələ. Yumşaq damın tikilişi və bərpası. Kabriolet mexanikasının təmiri

Kabrioleti bərpa edilməsində tentin kinematikası mühüm elementdir. Çadır tikilməzdən əvvəl, kabriolet mexanikasının düzgün və davamlı şəkildə işlədiyinə əmin olmaq lazımdır. Təmir zamanı orijinal hissələrdən istifadə edilir, məlumatlar zavod ədəbiyyatı ilə müqayisə olunur. Kabriolet təlimatlarının qollarından və yayların bərpasından sonra tikiş işləri başlanılmalıdır.

11-ci mərhələ. Elektrik kabellərinin təmiri

Avtomobilin düzgün işləməsi üçün elektrik kabellərinə xüsusi diqqət yetirmək lazımdır. Təbii ki, retro avtomobil üçün kabel qoşqu hazırlayarkən, yalnız rəng deyil, həm də orijinal materiallardan istifadə edilməlidir. Həmçinin yeni kabellər 40-50 il əvvəlki zavodu tərk edən avtomobillərin kabellərinə tam uyğun olmalıdır.

12-ci mərhələ. Test

Avtomobil tam hazır olandan sonra xüsusi yollarda sınaqdan keçirmək və yaranan problemləri aradan qaldırılmaq lazımdır. Avtomobilin təmizləmə və cilalamasından sonra test prosesi bitmiş sayılır.

şərh yazın


Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

Top